saturday moorning!/ lördag morgon

Haha, eller vad säger du Ehlin ;-)?

Jag befinner mig i falun hos min kompis Maja, vi bor hos hennes mamma :-)
Igår blev det mys framför tvn, tacos, chips, godis och coola! MUMS!
Sen somnade vi båda framför idol, hehe!
Vi gick och la oss och tittade på spiderman 2 innan vi lyckades somna igen!

Idag så snöar det i falun! (var så otroligt kallt igår..)
Och vi är jätte lyckliga för det :-D
Vi ska nog ta och äta frukost sen gå och sola lite, hehe! :-)
Sen vad vi hittar på visar sig!

Imorgon drar jag mig nog till min släkt som bor här i falun, om de kan/vill ha mig där en stund innan det blir bussfärd till smedjebacken och dans!

Pusssar!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ser fram emot det/looking forward to it ;-)

2010-11-20 @ 13:06:48
URL: http://posansfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0