Måndag

Hello!

Tycker vi har allt för tråkigt väder,
 men hoppas (haha!) att det blir kallare så vi får snö, trött på regn och slask!! ;-)
Dock skrämde Sofies mamma mig rejält när hon sa att på vädret stod det att det skulle bli -26 nästa vecka! Hoppas att det inte stämmer, usch! haha
Idag har varit en bra dag, först skolan, gick helt okej tycker jag! lite klag hos rektorn sitter aldrig fel!
Sen efter skolan följde jag men Sofie till ludvika då hon skulle klippa sig!
Hon blev så fin, mitt lilla hjärta! :-)
Under tiden satt jag och pratade med hennes mamma och började sticka på min andra vante ;-) Hehe!

Nu gör jag inte mycket alls :-) Ska snart höra av mig till min underbara vän Linus så jag får träffa honom lite, behövs just nu!
Nej, nu ska jag gå!



Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0