Gå tillbaka

Idag i skolan hade jag tråkigt, så jag lästa mina senaste inlägg på bloggen.
Jag tycker det är så kul att läsa vad jag skrivit, för jag glömmer så fort.
Det är kul att se hur jag såg på livet då, mot hur jag ser på det idag.
Det händer så mycket på bara några veckor. Man lär sig hela tiden.
Och det jag tycker är bäst, är att jag hela tiden tar till mig. Fast det är jag som har skrivit, så tar jag åt mig av mina egna ord typ.

Men nog om det!
Idag har det varit en bra dag, lite smått jobbig men det gick fort :-)
Imorgon och på torsdag går vi bara mellan 9-13.30 så det är super skönt!
Vi ska även gå på Harry Potter på torsdag! Jag, Rebecca och Emilia! Som jag längtar (har längtat!!!)

Nu har jag sprungit en snabbis, och ska snart hoppa in i duschen :-)
Fredrik ska spela för HSS här i smedjebacken och det får inte missas!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0