Monday mooorning

Godmorgon :-)!

Att vara uppe sent får verkligen sina konsekvenser.. Är hur trött som helst just nu! Aja!
Idag ska vi åka ner till trosa för att träffa våra kära stockholms vänner på deras "land", var ett bra tagsen så det ska bli jätekul :-D! Måste bara hinna packa, äta, duscha och fixa mig innan 11, hehe :-)

Här har vi veckans planer:
måndag
- trosa, hälsa på vänner. bada, spela kort och bara prata! tihih :-)
tisdag- åka upp till leksand och tälta med några av mina vänner och fredriks vänner, ska bli riktigt kul!
onsdag- hem till smedjebacken igen, bara ta det lugnt och träffa mina vävver så mycket som möjligt innan vi åker :-)
torsdag- samma som onsdag, mormor sa något om att de kanske skulle komma? jaja :-)
fredag- iiingeting, packa lite :-)
lördag- se till att hålla mig hemifrån (y)
söndag- åker vi till spanien! borta i 3 veckor, super skönt!

Ja, vi hörs under dagen :-)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0