LUDVIKAFESTEN!

Varit i ludvika varje dag sedan i torsdag, as härligt!
Kollat på lite artister, skrikit mig hes och dansat lite. Även haft det grýmt roligt med mina kompisar!!!
Älskar att sjunga och dansa (även om jag inte är så bra på det) så det här passar mig perfekt :-D skulle verkligen vilja åka på P&L nästa år, åh så härligt :-)

Kanske ska skriva ett långt inlägg om vad jag har gjort sedan skolavslutningen? hehe, har haft det riktigt kul och bra iallafall! :-)
Jag har varit i spanien med två av mina bästavänner i 9 dagar och hade det kalasbra! Vi solade, badade, pratade, sprang, gick promenader, gick ner till hamnen, gick upp för berg, handlade på affären och massa annat roligt :-)! det var välbehövligt att komma bort lite från smedjebacken ett tag :-)

Idag fyller min mamma år så vi har firat henne, (även mig mormor och mami som har namnsdag idag!) Sen åkte jag upp till ludvika för att kolla på twilight- eclipse (för andra gången på 5 dagar..) men jag tycker om den ändå! tihih, bäst av de tre filmerna!

ska försökta skriva så mycket jag kan, (dagligen?) så ja.. vi hörs? .-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0