Let me hold you for the last time

Livet är roligt ibland, bara ibland.
För just nu sitter jag med världens mensverk (slutade äta p-piller för de funkade inte, men ska fixa nya när jag kommer hem!). Det är inte så uppskattat faktiskt. It hurts, just like inside.

En semester med blandade känslor. Saknad, sårbarhet och ovetande har gjort mig ledsen. Allt för många gånger.
Men jag kommer närmare och närmare min familj, och det älskar jag verkligen. De är bäst. I alla väder och vindar. Men trots mina motgångar har jag haft kul. Jag har skrattat tills min mage gjort ont, gråtit tills tårana slutar rinna, varit arg, haft sjukt roligt, badat, solat, umgåts, spelat kort och bara haft semester. Och torts allt, så var den riktigt bra!

Nu är den en natt kvar i lägenheten för den här gången. Sen imorgn väntar en hemresa som tar ungefär 11 timmar, som brukar bli väldigt långa.. Menmen, hem kommer jag iallafall, och det är dit jag vill som mest just nu!


Jag tror (vet?) att min älskade sofie ska bo hos mig på söndag. Saknat henne som en tog, mitt underbara hjärta. Så det ska bli skönt. Otroligt härligt att träffa alla igen! Sommarlovet börjar närma sitt slut, men trot det bryter jag inte ihop, för det ska bli kul att börja 9an. Så många galna saker vi ska göra, så mycket vi ska gå igenom. så mycket som kommer hända i mitt liv. Jag längtar efter det, vill ha förändring, speciellt när jag vet att jag kommer få det. Ska bli underbartunderbartunderbart!!!





Förvirrande inlägg, men de som står mig nära förstår allt. Och det känns bra.




Jag vill avsluta med att säga, att det har varit svårt här nere utan ida. Även om jag träffade henne, var det svårt att se henne åka utan att veta när vi ses igen. Det var svårt att sova utan henne, svårt att vara utan henne. Men evelina har räddat mig, Lovisa också för den delen (och såklart min bror med!). Vi har haft det grymt kul ihop, men kortspel och allt :-) Kommer saknar det, men vet att det blir oftare framöver ;-)


Ja, skriver när jag har tid och lust. Sommaren innebär frihet och utomhus. Så när det regnar ska jag blogga lite extra ;-)


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0